Witam na Digimon PL - Polskiej stronie o serii; Jesteś na: Digimon PL / Digimon Tamers / Fabuła 

Fabuła




Podczas studiów grupa ludzi zajęła się projektem, którego celem było stworzenie sztucznej inteligencji. Jednak z powodu braku funduszy projekt przerwano, a stworzone postacie sprzedano firmie, która zaczęła produkcję gadżetów z nimi związanych. Projekt jednak zaczyna żyć własnym życiem, o czym wkrótce ma się przekonać Realny Świat. Takato jest jednym z wielu dzieci, które grają w grę karcianą z Digimonami. Po zakończeniu jednego z pojedynków znajduję tajemniczą niebieską kartę. Po przeciągnięciu jej przez slot, jego terminal do gier przekształca się w D-Arc Digivice"a. W szkole chłopak tworzy szkice swojego Digimona i nazywa go Guilmon. Wieczorem jego rysunki i trafiają do czytnika, zmieniając się w Digi-Jajko. Niedługo potem Guilmon pojawia się w Realnym Świecie, a Takato poznaje innych Trenerów (lub Poskramiaczy jak kto woli). W Japonii zaczynają pojawiać się też inne Digimony. Takato, Jen i Ruki muszą ochronić swój świat przed zagrożeniem oraz tajemniczą organizacją Hypnos, która ma za zadanie zniszczyć wszystkie Digimony, w tym także stworki dzieci.


 
Copyright ©2010 by Digimon PL
Materiały od fanów dla fanów, nie na sprzedaż!
Kreator Stron www